יום רביעי, 15 ביולי 2015

וטרינר - דגשי איכות מקצועיים


חיות המחמד שלנו הן חלק בלתי נפרד מהמשפחה וכמו כל יצור חי אחר, גם הן זקוקות לטיפול והשגחה צמודים. ווטרינר מקצועי הוא האיש שמופקד על הטיפול הרפואי שלהם וכפי שתראו מייד, ישנם מספר דגשים עיקריים בבחירתו.

סוג חיית המחמד

אם בעבר כלבים וחתולים היו חיות המחמד הבלעדיות, הרי שכיום יותר ויותר בתים בוחרים במגוון הרחב ביותר של בעלי החיים, החל ממכרסמים (ארנבים, שרקנים, עכברים), זוחלים ולטאות וגם ציפורים שונות (בעיקר תוכים למיניהם). וטרינר ברמה גבוהה הינו בעל ניסיון בעבודה עם כל בעלי החיים. דבר זה הכרחי בכל מקרה אך משמעותו מוגברת כאשר למשפחה יש מספר בעלי חיים (כלב ואיגואנה למשל) ואז עדיף לטפל בחיות באותו המקום מבלי להתרוצץ.

שירות מקיף

כל מרפאה וטרינרית מציעה מגוון רחב של אפשרויות טיפול לחיות המחמד, חלקן רחבות יותר וחלקן פחות. הווטרינר שתבחרו חייב להציע את המגוון הרחב ביותר של אפשרויות הטיפול לרבות טיפולי שיניים, חדר ניתוחים, לקיחת דמים ומעבדה בו במקום, צילומי רנטגן ואף חדרי התאוששות. בנוסף כל וטרינר צריך לוודא על היידוע של לקוחותיו אודות ביצוע טיפולי שגרה ומנע ולעמוד מוכן ומזומן למקרי חירום בזמינות מלאה.

יחס אישי וחם

אומרים שבעלי החיים ממש מרגישים שהם מגיעים למרפאה וטרינרית ודי נכנסים ללחץ והיסטריה על שולחן הטיפולים. תופעה זו ידועה בעיקר בקרב כלבים, שחשים את ה- "סכנה" בעקבות ריחות שמשאירים אחריהם כלבים אחרים. אלא, שכאשר מדובר בווטרינר רגוע, סימפטי ומנוסה, אין שום לחץ והטיפול כולו עובר על מי מנוחות, לא רק אצל כלבים אלא בכל חיית מחמד שהיא. היחס האישי חשוב ביותר גם לתקשורת עם בעלי חיות המחמד, בשיחת החולין, בשיחות הטלפון ובסבלנות שמגלה הווטרינר. הווטרינר בהיבט זה יכול להיות לא רק דמות שמטפלת בחיית המחמד שלכם אלא גם כזו שעוסקת בייעוץ לפני רכישה של חיית מחמד תוך מתן המידע המדוייק אודות הטיפול, התנאים והצרכים.

בסופו של דבר, וטרינר מקצועי יעניק לכם את כל המידע הדרוש לפיתוח תנאי המחייה האופטימליים של חיית המחמד שלכם, הטיפול השוטף בה והחינוך שלה כדי שתוכלו לחיות זה לצד זה לאורך שנים רבות.

וטרינר בגן יבנה, וטרינר נס ציונה, וטרינר אשדוד, וטרינר רחובות, וטרינר קרית גת, בית חולים וטרינרי, וטרינר רחובות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה