יום ראשון, 13 בספטמבר 2015

מרפאה וטרינרית - מגוון שירותים לטובת חיית המחמד שלכם


האחריות לרווחת חיות המחמד שלנו מוטלת עלינו וחשוב להעניק להן את הטוב ביותר. הדרך הבטוחה לכך טמונה בבחירה במרפאה וטרינרית איכותית שמאגדת תחת קורת גג אחת את כל השירותים הנחוצים לבריאות חיית המחמד שלכם. להלן סקירת השירותים שתמצאו בכל מרפאה וטרינרית שמכבדת את עצמה. 

טיפולים רפואיים בשגרה

בימות השגרה עלינו לוודא כי אנו עושים ככל שניתן על מנת למנוע מחלות אצל חיות המחמד שלנו כאשר לעיתים רבות אין הדבר קשור אך ורק אליהן אלא אף לכל דיירי הבית (חלק מהמחלות מדבקות גם את האדם). לכן, כל מרפאה וטרינרית תציע עבור לקוחותיה את כל חיסוני המנע ותיידע אותם לגבי המועדים המתאימים באמצעות מכתבים, שליחת SMS, מייל וכו'. בימות שגרה מבוצעות גם בדיקות וטיפולי שיניים מונעים על מנת שלא יתפתחו בעיות מורכבות יותר המחייבות הליכים כירורגיים. לעיתים עשוי הווטרינר להחליט על לוח זמנים של בדיקות דם, שתן ומעבדה במיוחד עבור בעלי חיים מבוגרים יותר. בנוסף, ייעוץ תזונתי אף הוא יכול לעזור לשמירה על בריאות חיית המחמד, לא רק במקרים של התפתחות משקל עודף. טיפול רפואי נוסף שנפוץ בשגרה הוא הסירוס והעיקור שמסייע במניעת מחלות זיהומיות והתפתחות גידולים סרטניים וכמו כן, מונע בעיות התנהגותיות שונות ומטפל בבעיות קיימות.
http://www.vet-hospital.co.il/

טיפול במחלות ובעיות דחופות

חיות המחמד שלנו רגישות למחלות בדיוק כמו בני האדם, חלקן קלות וחלקן קשות יותר. מרפאה וטרינרית איכותית תשתמש בכל הציוד והידע הרפואי הקיים על מנת לבצע אבחון מדויק של המחלות הללו עם טיפול ממוקד בהן תוך גרימת מינימום עוגמות הנפש או סבל לחיה. מרפאה ברמה גבוהה תציע את כל בדיקות המעבדה, בדיקות דם, שתן, בדיקות הורמונאליות והיסטולוגיות, חדר ניתוחים מאובזר לטיפולים כירורגיים ולטיפולי שיניים, ציוד אבחון מתקדם כגון אק"ג, אולטרסאונד, רנטגן ועוד. המרפאה עשויה להציע גם שירותי חירום כגון ווטרינר תורן, מרפאה ניידת, חדר אשפוז ובנק דם.

בנוסף, מרפאה וטרינרית מתפקדת גם כמקום חינוכי, שמדריך את הבעלים כיצד להתמודד עם בעיות התנהגות אצל חיות המחמד שלהם ע"י תכניות אילוף והדרכות ממוקדות לבודדים או קבוצות. בררו זאת מול נציגי המרפאה שלכם.

מאמרים נוספים:
http://cafe.themarker.com/post/3185981
http://goo.gl/aho9cp

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה