יום חמישי, 26 בנובמבר 2015

וטרינר - כל השירותים שיש לבדוק

רחובות הינה עיר גדולה ומתפתחת בה מספר נותני השירותים גדול. כך גם לגבי וטרינרים, שמציעים עולם ומלואו עבור חיות המחמד שלנו על מנת שאלה יקבלו את הטיפול הטוב והמקיף ביותר. אם הינכם תושבי רחובות והסביבה ומחפשים וטרינר איכותי ומקצועי במיוחד, הגעתם למקום הנכון. בשורות הקרובות נפרט עבורכם את כל השירותים אותם אמור לתת וטרינר ברחובות שהקליניקה שלו היא המקום לחזור אליו בכל בעיה שצצה.

טיפולים שגרתיים

 

על מנת לשמור על בריאות חיית המחמד שלנו, יש להתמיד בלוח הזמנים של טיפולי השגרה שנקבעו לה. הדבר חשוב ביותר גם על מנת לשמור על בריאות בני המשפחה, שכן ישנן מחלות המסוגלות לעבור בין מינים ולסכן את הבריאות. וטרינר ברחובות שאחראי על קליניקה מסודרת, ינהל תיק רפואי ממוחשב עבור כל חיית מחמד וידאג ליידע את הבעלים אודות הטיפולים הקרובים – חיסונים, בדיקות שיניים, בדיקות תקופתיות וטיפולים כירורגיים מומלצים למועד כמו עיקר וסירוס.

אבחון וטרינרי 

דיאגנוסטיקה ברמה הגבוהה ביותר חשובה על מנת לטפל באופן ממוקד בבעיות חולי שונות כאשר הן מתגלות. וטרינר איכותי יציע "סל" שלם של אפשרויות לצרכי אבחון ובין היתר:
  • בדיקות דם וביוכימיה.
  • בדיקות שתן וצואה.
  • בדיקות היסטולוגיות של ביופסיות.
  • הדמיה – רנטגן, אק"ג-דופלר, אולטראסאונד, פלואורוסקופיה, אנדוסקופיה.

ציוד האבחון צריך להיות מצוי במרפאה, זמין ומוכן לשימוש בכל עת. כאשר יש צורך במכשור מתקדם עוד יותר, יפנה הווטרינר את בעלי חיות המחמד אל בית חולים וטרינרי בקרבת מקום, שעובד עימו באופן צמוד ובשיתוף פעולה מלא. בחלק מהקליניקות, נמצא כל הציוד ואין צורך אפילו בהפניה שכזאת.

כירורגיה

כירורגיה מתבצעת בחיות המחמד לשם טיפול בבעיות פנימיות או אורתופדיות. שני סוגי הניתוחים יכולים לנבוע כתוצאה ממחלות או מפאת טראומות (חבלות ותאונות). וטרינר ברחובות שהחזון שלו הוא לספק את כל שירותי הרפואה לחיות המחמד תחת קורת גג אחת, יחזיק חדר ניתוחים לתפארת, עם ציוד חדיש המוכן לשימוש בכל עת, קבוע או נייד, חומרי הרדמה זמינים וחדר התאוששות מפנק ואסתטי צמוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה