יום רביעי, 11 בנובמבר 2015

וטרינר בקרית גת - כך תזהו איכות אמיתית בתחום


בערים רבות בישראל קשה למצוא מרפאה וטרינרית שתתאים לכל זוויות היבטי הטיפול בחיות המחמד שלנו. ומאחר וגם בעלי החיים עלולים לסבול מבעיות רפואיות שונות ומשונות, יש צורך במרפאה איכותית שתדע להעניק להם את הטיפול המקיף והמקצועי ביותר תחת קורת גג אחת. מחפשים וטרינר בקרית גת והסביבה שיספק לכם את כל מה שצריך? להלן הדגשים שיעזרו לכם למצוא שירות איכותי מתי שרק תזדקקו לו. 

מקצועיות הטיפול



אומנם כלבים וחתולים הן חיות המחמד הפופולאריות ביותר, אך כיום ניתן למצוא גם סוגים נוספים של בעלי חיים שמגודלים בתוך הבית דוגמת אוגרים, ארנבים, נחשים, איגואנות וכו'. וטרינר איכותי ומקצועי ידע לטפל בכל סוגי חיות המחמד, או לפחות יחזיק בקשרים המתאימים להפנות אתכם במיידי לאחד שמתמחה בסוג החיה שבידכם. פעמים רבות מרפאה וטרינרית אחת עובדת בשיתוף פעולה מלא עם מספר וטרינרים, כל אחד מומחה בתחומו על מנת להעניק את השירות המקיף ביותר ולכל בעל חיית מחמד באשר היא. בהחלט רצוי לבחור באחת שכזאת.

היקף השירות

כאמור, מרפאה וטרינרית איכותית צריכה לתפקד באופן מקיף תוך מתן כל השירותים תחת קורת גג אחת, בעת שגרה ובמקרי חירום. לצורך העניין וטרינר בקרית גת שמפעיל קליניקה שכזו צריך לספק ללקוחותיו את כל היבטי השירות הבאים:
  • טיפולי שגרה - מתן חיסונים, ביצוע ניתוחי עיקור וסירוס, טיפולי שיניים מניעתיים וכו'.
  • דיאגנוסטיקה מתקדמת - הווטרינר צריך להחזיק במכשור המתקדם ביותר לצרכי אבחון מדויק של בעיות רפואיות שונות כגון, רנטגן דיגיטלי, אק"ג, דופלר, אולטרסאונד, פלואורוסקופיה, אנדוסקופיה.
  • בדיקות מעבדה - בצמוד לקליניקה כדאי מאוד שתהיה מעבדה לביצוע בדיקות דם, בדיקות ביוכימיה, בדיקות צואה ושתן ומיקרוסקופיה תוך קבלה של התשובות במהירות.
  • טיפולי כירורגיה - שיכללו חדר ניתוחים סטרילי ומאובזר, ציוד לניטור מדדים פיזיולוגים בזמן הניתוח, חדרי אשפוז והתאוששות נקיים ונעימים.

בנוסף, אותו וטרינר בקרית גת שתבחרו בו צריך להיות זמין בכל עת עבור לקוחותיו לכל צרה שלא תבוא. הדבר מתבטא בזמינות גבוהה של שעות קבלת קהל בקליניקה אך גם בשירות מחוץ לשעות הקבלה המקובלות, בטלפון ובהפעלת שירות של וטרינר כונן לשעת חירום. רצוי אף לבחור בקליניקה שעובדת בשיתוף פעולה עם בית חולים וטרינרי ובכך ליהנות ממגוון רחב יותר של מומחים וטיפול מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה