יום שלישי, 29 בדצמבר 2015

בית חולים וטרינרי - כך תזהו איכות אמיתית בתחום


מי שדואג לבריאותו, יבחר את הרופא הטוב ביותר עבורו ולעולם לא יתפשר. כך גם לגבי חיות המחמד שלנו, שהאחריות לטיפול בהן חייבת להתבצע ע"י וטרינר איכותי שמסוגל לטפל בכל בעיה שתצוץ במיטב האמצעים העומדים לרשותו. אם הינכם נמנים עם תושבי קריית גת והסביבה שמחזיקים בביתם חיות מחמד אהובות, הגעתם למקום הנכון. להלן מספר טיפים לבחירת וטרינר בקרית גת שיעניק לכם את השירות הטוב ביותר.

תחומי אחריות מגוונים

וטרינר איכותי חייב להציע ללקוחותיו קשת שלמה של שירותים, בין היתר:
  • אבחון וטרינרי - הכולל שימוש באמצעי הדמייה מתקדמים לאבחון מחלות ובדיקת התקדמות הטיפול. אק""ג, דופלר, אולטראסאונד, רנטגן ואנדוסקופיה – כל אלו הינן טכניקות שפועלות על בסיס ציוד מתקדם, חדיש ויקר ערך המאפשרות לווטרינר לקבל את המידע המלא הדרוש לו.
  • בדיקות מעבדה - לזיהוי התקדמות מהלכו של טיפול, לצרכי בדיקות תקופתיות ולאבחון. בדיקות אלו כוללות לקיחת דגימות דם, צואה ושתן.
  • טיפולי מנע - החל מחיסונים וטיפולי שיניים ועד ביצוע הליכי עיקור וסירוס.
  • ניתוחים - חשוב לבחור וטרינר בקרית גת המתפעל חדר ניתוחים צמוד לקליניקה על מנת לטפל בבעיות רפואיות פנימיות ואורטופדיות. חדר הניתוח חייב להיות מאובזר באופן מלא, זמין לשימוש מיידי ולכלול גם חדרי התאוששות ושיקום נוחים ומפנקים, בין היתר למזעור הטראומה לאחר טיפולים פולשניים.

כמובן, חשוב מאוד לבחור בווטרינר שמתמחה בעבודה עם חיית המחמד הספציפית שלכם. הדבר נכון הן לגבי כלבים וחתולים (ושאר חיות מחמד נפוצות) אך כנ"ל לגבי חיות מחמד נדירות יותר, נחשים ולטאות. עבודה במקביל ובשיתוף פעולה מלא עם בית חולים וטרינרי חשובה גם כן, על מנת להיות סמוכים ובטוחים כי מקרים מורכבים יותר יזכו לטיפול מקצועי בו במקום ומאת מומחים בתחום.

זמינות הווטרינר

זמינות שעות הקבלה בקליניקה חשובה ביותר לשם התנהלות נוחה בימות השגרה. בנוסף, חשוב מאוד לבחור וטרינר בקרית גת שהוא גם וטרינר תורן ומסוגל לתת מענה הולם בכל בעיה שלא תבוא מחוץ לשעות העבודה המקובלות. וטרינרים אלו הינם בעלי מרפאות ניידות, מאובזרות לחלוטין, כך שהם יכולים להגיע למקום המצאה של חיית המחמד במקרי חירום ולהעניק לה את הטיפול המלא בו במקום, או להעבירה לקליניקה להמשך טיפול בצורה מסודרת.

תגובה 1: