יום רביעי, 9 בדצמבר 2015

וטרינר - סקירת הטיפולים

http://www.vet-hospital.co.il/

וטרינרים אמונים על בריאותן של חיות המחמד שלנו ועל כן אמורים להציע עבורן את שירותי הרפואה המתקדמים ביותר. אם גם אתם תושבי גן יבנה והסביבה ומחפשים וטרינר מקצועי שניתן לסמוך עליו הגעתם למקום הנכון. להלן סקירת הטיפולים שיציע לכם וטרינר בגן יבנה המפעיל מרפאה איכותית ומתקדמת.

טיפולי שגרה

חיות המחמד שלנו עוברות שינויים גופניים לאורך הזמן, בדיוק כמונו בני האדם. הן חשופות לתחלואות שונות, מתבגרות ומזדקנות. לכל סוג של בעל חיים, הנטייה לחלות במחלות מסוימות כאשר בחלק מהמקרים אף מדובר במחלות שמסוגלות לגרום לתחלואה אצל בני האדם. על מנת למנוע את מקרי התחלואה וההדבקה, וטרינר איכותי יהיה תמיד בקשר עם לקוחותיו ויודיע להם על כל טיפול שגרתי במועדו. טיפולי השגרה בהיבט זה כוללים חיסונים ומתן תרופות שונות למניעת השתרשות טפילים ומיגורם. בטיפולי השגרה ניתן למצוא גם טיפולי שיניים, בדיקות דם תקופתיות, טיפולי שיניים, ניתוחים מונעים (למשל, עיקור, סירוס) ועוד.

טיפולי חירום וכירורגיה

מקרי חירום עשויים להתרחש בכל עת אצל חיות המחמד, מפאת בליעת או שאיפת חומרים זרים, תאונות וחבלות ולעיתים, כחלק בלתי נפרד מתהליך הזקנה (אירועים מוחיים, התקפי לב) ומחלות כרוניות (סרטן). וטרינר איכותי ידאג להיות זמין 24/7 ובכל ימות השנה על מנת לטפל במהירות בכל בעיה המתעוררת בשעת חירום ולהעניק טיפול במקום ולחלופין, לפתוח את הקליניקה ולהעניק את טיפול החירום שם. כדאי מאוד לבחור וטרינר בגן יבנה שאף נמצא בקשר עם וטרינרים מומחים של בית חולים וטרינרי קרוב, על מנת לקבל את התמיכה המלאה מהם במקרה הצורך.

כמובן שעל מנת לבצע את מגוון הטיפולים על הצד הטוב ביותר, חשוב לפנות מראש אל וטרינר בגן יבנה אשר מחזיק במרפאתו את הציוד החדיש והמתקדם ביותר לביצוע אבחון ממוקד של תחלואות שונות. וטרינר מקצועי יחזיק בקליניקה מעבדה צמודה לבדיקות דם, ביוכימיה ומיקרוסקופיה, מכשירי אק"ג-דופלר, אולטראסאונד, רנטגן, אנדוסקופ ועוד. ציוד זה לקוח מעולם הרפואה הקונבנציונאלית ומאפשר לווטרינר לפעול ע"פ ממצאים ברורים ולהעניק את הטיפול האיכותי והמקצועי ביותר לחיית המחמד שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה