יום שני, 2 בנובמבר 2015

מציאת מרפאה וטרינרית מקצועית

http://www.vet-hospital.co.il/

מציאת מרפאה וטרינרית מקצועית וברמה גבוהה הינה חלק בלתי נפרד מגידול חיית המחמד שלנו. בשגרה ובחירום, אנו זקוקים למקום שיהיה עבורנו בית חם עם אינטרס ברור לדאוג לבעל החיים על הצד הטוב ביותר. מחפשים וטרינר בנס ציונה והסביבה שיציע לכם את השירות המיטבי? להלן מגוון הטיפולים שבעל מקצוע איכותי אמור להציע לכם במרפאתו.

בדיקות מעבדה

בדיקות המעבדה משמשות את הוטרינרים על מנת לאבחן בעיות רפואיות ולעקוב אחר תוצאות הטיפול. וטרינר איכותי ומקצועי אמור להחזיק בקליניקה שלו ציוד חדיש ומתקדם לביצוע ופענוח בדיקות מעבדה בו במקום מבלי להזדקק לצד שלישי. בדיקות המעבדה כוללות ספירת דם, ביוכימיה, בדיקות שתן וצואה. המעבדות כוללות ציוד טכנולוגי לביצוע הבדיקות באופן ממוחשב ומיקרוסקופים מתקדמים לזיהוי מהיר ומדוייק של וירוסים למיניהם.

בדיקות הדמייה 

על מנת להעניק את הטיפול הנכון והיעיל ביותר לכל מקרה יש צורך באבחון מדוייק. לשם עמידה בקו מקצועי זה, כל וטרינר בנס ציונה שמכבד את עצמו ואת חיית המחמד שתחת אחריותו חייב להחזיק במרפאתו את כל אמצעי האבחון המתקדמים ביותר כגון:
  • דופלר + אק"ג - לניטור אחר בעיות בקצב הלב וההמודינמיקה של זרימת הדם.
  • רנטגן – לאבחון בעיות אורתופדיות ופנימיות בשגרה ולאחר תאונות וחבלות בחירום.
  • אולטרסאונד - מכשיר המשמש רבות לאבחון בעיות באיברים פנימיים וביצוע מעקב אחר תקופת ההיריון של חיית המחמד.
  • פלואורוסקופיה - מכשיר רנטגן מתקדם המצלם איברים גם בזמן תנועה.

 

אנדוסקופיה וכירורגיה

בדיקה נוספת המתבצעת בקליניקות וטרינריות מובילות היא האנדוסקופיה. בדיקה זו מאפשרת לרופא המטפל להביט באופן ישיר בחללי הגוף של חיות המחמד (קנה נשימה, קיבה, ושט, מערכת העיכול וכו'), לקחת דוגמיות ואף לטפל בו במקום בחיה ללא ביצוע ניתוח מורכב ומסובך. כמובן שווטרינר איכותי צריך להיות גם מומחה בכירורגיה של חיית המחמד שלכם. התמחות שכזו מחייבת הצבת מתקנים מתאימים ומתוחזקים היטב, מכונות הנשמה, ציוד לניטור, חדש התאוששות ושיקום, וכל זאת בשילוב עם ציוד בדיקות ההדמיה שחייב להיות נוכח בתוך חדר הניתוח.

מתכונת העבודה של קליניקה איכותית עבור חיית המחמד שלכם היא כזאת של בית חולים וטרינרי, או של וטרינר בנס ציונה והסביבה אשר עובד בשיתוף מלא מול בית חולים שכזה ומציע שירות כולל ומקיף תחת קורת גג אחת של כל הטיפולים שהזכרנו, וזאת לצד ייעוץ לחינוך התנהגותי, בניית תכנית טיפולים מותאמת אישית ומתן כל טיפולי המניעה והשגרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה