יום ראשון, 18 באוקטובר 2015

דגשים למציאת וטרינר

מציאת מרפאה וטרינרית בערים גדולות כמו אשדוד עשויה להפוך למשימה לא פשוטה, שכן ההיצע הכללי גדול אך יש לקחת בחשבון כי לא כל המרפאות מציעות שירות מקצועי ומקיף שבאמת ידאג לחיית המחמד שלכם מכל ההיבטים. אז כיצד בוחרים וטרינר באשדוד שיענה על כל הציפיות? להלן מספר דגשים שחשוב לשים לב אליהם.

זמינות מלאה


24/7 ולאורך כל ימות השנה - זהו היקף הזמינות לו אתם זקוקים מהמרפאה הוטרינרית שלכם. הסיבה לכך ברורה, שכן בכל רגע נתון עשויה להתעורר שאלה לגבי מצבה הרפואי של חיית המחמד שלכם, שלא לדבר חלילה וחס על תאונות ומצבים רפואיים אחרים הדורשים טיפול מיידי. הווטרינר שתבחרו, אם כן, צריך להיות זמין עבורכם בטלפון בכל שעה, להיות נכון לפתוח את הקליניקה לתפקוד מלא בעת הצורך ואף להגיע לשטח או לביקור בית.

מכשור רפואי מתקדם

בדיוק כפי שלא תרצו להגיע לבית חולים המושבת מציוד רפואי, כך גם אין שום סיבה לטפל בחיית המחמד עם ציוד מיושן או חסר. וטרינר באשדוד ברמה גבוהה תמיד יישר קו עם החזית הטכנולוגית וישתמש בציוד מתקדם לצרכי טיפול ואבחון כגון:
  • מעבדה - לספירת דם וביוכימיה, בדיקות שתן וצואה, הכנת דוגמאות להיסטולוגיה ועוד.
  • אמצעי הדמייה - רנטגן, פלואורוסקופ, אולטרסאונד, אק"ג-דופלר ועוד.
  • חדר ניתוח - מאובזר במכשירי הנשמה, מוניטורים, אמצעי הדמיה ניידים בו במקום.

חשוב שהמכשור הרפואי יהיה מתוחזק וזמין להפעלה מידית, כגון במקרה של מצבי חירום.

טיפולי שגרה מתוזמנים היטב

מערך של טיפולי שגרה תקופתיים נדרש אף הוא בהתקשרות עם מרפאה וטרינרית איכותית. טיפולי השגרה חייבים להגיע לידיעתם של בעלי חיות המחמד עם תזכורות טלפוניות קבועות ואף למייל האישי. טיפולים אלו יכללו בעיקר חיסונים ובדיקות רפואיות שגרתיות על פי לוח הזמנים שנקבע עבור כל סוג של בעל חיים, מינו וגילו. וטרינר איכותי יציע לבעלי חיות המחמד גם לבצע טיפולי שיניים מניעתיים ואף טיפולים בעולם הכירורגיה, סירוס ועיקור לשמירה על הבריאות ולטיפול בבעיות התנהגותיות.

רצוי לבחור וטרינר שפועל בשיתוף פעולה מלא מול בית חולים וטרינרי גדול הפועל באיזור. כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי חיית המחמד שלכם אכן נמצאת בידיים הטובות ביותר מבחינה מקצועית ותקבל את הטיפול הדרוש בזמינות מלאה מתי שיידרש.

לשירותים הוטרינריים הטובים ביותר:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה